Ceny

01.03.2011 17:08

Skůtry šli dost s cenou dolů

Asi každý si všiml že ceny skůtrů šli rapidně dolů toho mýho mám už skoro 4 roky a tak se letos chystám na technickou no ale zatím až na pár výpadků kuli cívce a roztrženému řemenu jsem jezdil skoro pořád pokud to počasí dovolovalo muje malorážka stála kolem 30 tisíc a o 4 roky déle stojí 24 cena šla o dost dolů je to přecejenom kvalitní skutr se 4taktním motorem 70ccm ale oproti dvoutaktům jde nastartovat i po dlouhém zimním spánku ale koukal jsem na dvoutaktní skutry z číny a co jsem to neviděl našel jsem tam novýho skutra za 10 tisíc a jinak se tyhle skutry pohybujou kolem 15 tisíc což není až tak moc myslím že na dopravu po městě je lepší jak auto teda když je hezky a neprší :) a tak si myslím že letos přibyde hodně dvoutaktů na silnici.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode